علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

شهیـــــد مهدی زین الدین

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ق.ظ

نزدیک عملیات بود.

می دانستم دختردارشده.....

یک روز دیدم سرِ پاکت نامه از جیبش زده بیرون. گفتم :« این چیه ؟ »

گفت: « عکس دخترمه» گفتم :« بده ببینمش » گفت: « خودم هنوز ندیدمش.»

گفتم : « چرا ؟ »

گفت: « الآن موقع عملیاته. می ترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده. باشه بعد. » 

..

..

شهیـــــــد مهدی زین الدین

1367734712538990_large.jpg


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷
سفیـــر نـــور

نظرات  (۱۰)

۰۷ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۵ ✜خـادم المهدی✜
یکی از برادران نقل میکرد:
شهیدزین الدین در عملیات خیبر پابه پای بچه ها در خط مقدم بود و بچه ها از ایشان روحیه میگرفتند و در هر جمعی که بودند همه در آن جمع مسرور و خندان بودند....
ممنون از حضورتون
با افتخار لینکــ شدید
شهادت دل میخواهد
نه پَر
دل پریدن از دل بستگی ها..
سلام
پست جالبی بود. استفاده کردم.
شهدا ؛
حقیقت رو پیدا کردند...
....سلام...
بی مقدمه دعوتید
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۴ شرمنده شهدا
سلام به ما هم سری بزن
از اونجایی که وبلاگ شما بسیار زیباست دوست دارم با هم لینک بشیم
خبر از شما
یا علی
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۸ خانم چادری
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک...
کاش بیشتر شهدا رو بشناسیم...
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ روح الله فاضل
بسیار زیبا و تاثیرگذار....
احسنت
سلام مجدد

شما هم لینک شدید

التماس دعا
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۴ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
خدا قوت
نسأل الله منازل الشهدا
یا حق/.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">