علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

عیــــد فطر مبارک

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۳ ب.ظ

   مـرا چـون قـوت غالـب اشــک باشـد جای نـان در ســال


   بگــو فـطـریه ام را روضـه خــوان شـخــصاً بپـردازد........!


siskmH_400.jpg



دل نوشت:

باید دل گناه را بشکنم ، شاید اینگونه ترکم کند!




نظرات  (۱۱)

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۹ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

الوداع یا علی و یا عظیم
الوداع یا غفور و یا رحیم
الوداع ای سفره ی پیغمبری
الوداع ای گریه های حیدری

بارالها راه عشق و عاشقی را سد نکن
اند این خانه گدا را رد مکن ...

عید بندگی مبارک

سلام گلم خیلی خوب شدی انشالله چی دوس داری بخونی؟ هر چی از نظر خداوند خیره مقدر میشه
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۲ احسان ایرانی
سلام
خسته نباشید ... عید شما مبارک

بروز هستم خوشحال میشم سر بزنید
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۰ سمیه ناصری
باید دل گناه رو بشکنم.....و این کار سختیه...خدایا یاریمون کن
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۵ سوخته دلان
سلام ممنون ازحضور
مطلب قشنگی بود خیلی قشنگـــــ.....ــــــــبود
الهی العفو


ــــــــــــ
خداقوت
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۱ یعقوب کربلا

سلام
با یک مطلب در مورد
سینما در خدمت هستم..
منتظر نظرتان...
سلام علیکم
عیدتون مبارک
طاعاتتون قبول
با بفرمایید جشن تولد به روزم :)
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۴ آقــا علیرضـــا
بروزم
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۶ آقــا علیرضـــا
بروزم
عیدتون مبارک
بسیار زیبا...
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">