علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

سه نقطه...

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

.....

.....

این سه نقطه ها..حکایت بی قراری من است...

چقدر از تو فاصله گرفته ام...

چقدر خاطره های بدون تکرار شده ای برایم...

 چقدر دنیای بدون تو سرد است... سرد... ...

گاهی درد این سرما به مغز استخوان هایم میرسد...باور داری؟!

مدتهاست سر این سه  نقطه ها گیر میکنم...

سه نقطه های دلتنگی ام بیشمار شده اند...

انگار...

...

چرا تو هستی و من گم شده ام...؟


1361541640633153_large.jpg


پ.نوشت:

سلام

چندوقتی نبودم...!

آمده ام...!ان شاءالله با شروعی دوباره...!...


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
سفیـــر نـــور

نظرات  (۳۶)

بی تو
بی تو
...
نمی‌ماند حرفی
به جز این سه نقطه‌ها
و حجمی از سکوت ...

پاسخ:
یکـــــــ سکوتــــــــ بی انتها!
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۲ ✜خـادم المهدی✜
...
این سه نقطه ها را تشییع کنید؛تا نگویند حرفی برای گفتن ندارد!
پاسخ:
:(
سلام خواهرم
خوش اومدی
انشالله سلامت باشی
:)
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۴ *** رک و راست ***
واقعا دنیا بدون او سرد است...
یاعلی
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۸ *** رک و راست ***
ممنون از حضور گرمتون.
راستی، مطالبم چطور بود؟
خوب، افتضاح، بد؟
کدومش؟

یاعلی
salam azizam residan be kheirrrrrrrr
...
حرفی برای گفتن نیست
هر چه هست زیر سر همین ... ست
پاسخ:
...
واقعا زیبا بود
موفق باشید
سلام علیکم
ممنون از حضور همیشگی شما
التماس دعای فر ج داریم
یاعلی
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۳ عباس الاسوند
سلام علیکم همسنگر واقعا زیبا بود.هدر هم قشنگ شده یاعلی...


                                                   
                                                              یالثارات الزهرا
***سلام همسنگری...
به امید خدا...
ان شالله به وصال یار برسی....***


+ یازهرا(سلام الله علیها)
 سلام
شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
باتشکر

.: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :.
سلام
سایت خوبی دارین.
 به ما هم سر بزنید
masire57.ir
آمــــاده همکاری بـــا دوستان هستیم.
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۰ فاتح سایبری پلدختر
سلام.اگه می شه نگاهی به وبلاگ من بندازید تا اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.ممنون
زیبا بود ...
سلام


زیبا بود ....

ایام بر شما تبریک ...

ـــــــــــــــــــــــــــــ 
هشت مقدس ....
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۷ میلاد گودرزی
.: «مـَـهــدی یــــ85ـــار» بروز است:.

پوستر " کبوترانه بخوان آسمان هشتم را ... "
http://mahdiyar85.blog.ir/post/49

سلام عیدتون مبااااااااااارک

بروزم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۵ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۲ عباس الاسوند
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد
غمزه ای مشکل گشا داردکه مشکل می برد

سلام علیکم ولادت امام رئوف مبارک.یاعلی

                                                         یالثارات الزهرا
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۵ جواد شیخ الاسلامی
سلام
واقعا که چه شروع دوباره ای..!
ولادت حضرت تبریک...
سلام همسنگر
وبلاگ قشنگی دارید...
خوشحال می شم به بلاگ من هم سری بزنید...
ImamZaman.Blog.ir
سلام...
به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
به روزم با:
"حضرت ماه"
السلام ای حضرت سلطان عشق---یاعلی موسی الرضاای جان عشق
السلام ای بهرعاشق سرنوشت---السلام ای تربت باغ بهشت...
ولادت باسعادت سلطان،امیروولی نعمت تمام ایرانیان حضرت رضا(ع)مبارک
[گل][گل][گل]
میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
سلام خوشکلم
عیدت مبارکــــــــــ
http://flood135.blog.ir/post/224
منتظرم بیای بم تبریک بگی دی:
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۰ عباس الاسوند
سلام علیکم بروزیم با پست:بهشتی"بهشتی شد...
یا علی
                      
                                 
                                               یالثارات الزهرا
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
زیبا بود...
ان شاءالله قلمتون مستدام باشه...
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۱۰ جواد شیخ الاسلامی
سلام...عید شما هم مبارک...
محتاجیم
غیبتهاتون زیاد شده  ها!چرا؟
یاعلی
سلام
با 5 مطلب جدید مهمان شهدا بشید
از نظراتتون ما رو بهرمند کنید
سلام عزیزم خاهش میکنم
عیدت مبارک
حرم رفتم هممونو دعا کردم

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۵ تک تیرانداز
سه نقطه ها حکایت بی قراریست...حکایت حرف های نگفتنی...

سلام

  فقط میگم بروزم

یا علی

سلام

  فقط میگم بروزم

یا علی

۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ یاسر گــَنـدابـی
سلام خواهر.
من لینکتون کردم.. توی پیوندهای شما نگاه کردم وب خودمو ندیدم.. لینک نکردید؟

موفق و سلامت باشید. در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">