علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

این مــــن بودم که بی قرارتـــــــ کردم!

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۰ ب.ظ

گفتم : دل و دین بر سر کارت کردم ..!


هر چیز که داشتم نثارت کردم..!



گفتا : تو که باشی که کنی یا نکنی ؟!



این مــــن بودم که بی قرارتـــــــ کردم!


1377955173646156_large.jpg




دل نوشت:

آخــــــــر به پای هم پیـــــــر شدیـم

من و خیـــــــــال تـــــــــــــــــو........!

1380735335982823_large.jpg


نظرات  (۲۰)

۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۰ ღ فاطمه ღ

¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

التمـــــــــاس دعــــــــا داریـــــــم

(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
¸.•´•.¸)`' •.¸)
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´

آپــــــــــــــــــم

من خدا را دارم...
کوله بارم بر دوش
سفری می باید سفری تا ته تنهایی محض ...
هر کجا لرزیدی ...
از سفر ترسیدی ...
فقط آهسته بگو :من خدا را دارم ...

سلام عزیزم خوبی؟دانشگاه خوبه ؟ خوش میگذره؟

التماس دعا
یاعلی
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۶ خانم چادری
چقدر من دل نوشته هات رو دوستدارم...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۲ سیدعلی میرباباپور
باعنوان
جلیلی بیش‌تر از من توان این را داشت که به محور اتحاد تبدیل شود
بروزیم
دعوتین
۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۴:۱۶ محمد کیوان

هوالحکیم

نماز گره زدن دامن خاک است بر افلاک و پرواز در آبی بی نهایت...

هر روز با "آیات نورانی وحی" میهمان راز و نیاز عاشقانه سحرگاهتان هستیم

۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۴:۱۸ محمد کیوان
*هوالغفور*

وقتی کسی به شما نیاز دارد گفتن:"گرفتارم" آسان است اما وقتی شما به کسی نیاز دازید شنیدن:"گرفتارم" دردناک است

"وباید عفو کنند و گذشت نمایند.مگر دوست ندارید که خدا بر شما ببخشاید؟(نور/22)"
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۰ محمد کیوان

*هوالجواد*

یک ترانه می تواند لحظه ای را تغییر دهد،یک ایده می تواند دنیایی را عوض کند،یک قدم می تواند سفری را آغاز کند اما یک دعا و توکل به خدا می تواند هر نا ممکنی را ممکن کند.

" وَ مَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ"(طلاق/3)

۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۹ بی نام نشون
سلام
با   "به عشق نام مولایم نوشتم    چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟"
آپم

حتمان تشریف بیارین

منتظر حضور گرم شما هستم

یا علی

[گل][گل][گل]
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۳ بی نام نشون
سلام
با"به عشق نام مولایم نوشتم چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟"
آپم
حتمان تشریف بیارین
منتظر حضور گرم شما هستم
یا علی
[گل][گل][گل]
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۴ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده ی حقیر سر بزنید
یاعلی
۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۷ دیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــدبـــــانــــــــ
با حسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی با حسین بودن کجا و یا حسین گفتن  کجا!!!
اپ هستم(شکلک گل)
یا اباعبدالله الحسین...

سلام علیکم
تو وبلاگ یک کتاب فرهنگی معرفی کردم، دوست داشتین حتما مطالعه فرمایید!
این تصویر یا اباعبدالله پستتون از سایت 1x.com  هست. یک سایت خیلی معروفه عکاسیه. این عکس خیلی لایک خورده بود
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ میلاد علیدوست

سلام.با موضوع {هدف از زیارت} در خدمتم
 حق با علی ست
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۴ سرباز طلوع
***سلام همسنگری...
با مسابقه اینترنتی « نسیم غدیر » ..................................
« همراه با اهدای 1 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ده ها جوایز نفیس دیگر »
www.bonyad-toloo.ir
...***

+ یا زهرا(سلام الله علیکِ)
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۴:۵۸ محمد کیوان

*هوالرزاق*

در پس هر نعمتی،زمزمه ای هست که خبر می دهد از اینکه نباید بگذاری زندگی برات روزمره شود.اینکه روز دیگری شروع شده یعنی باید از نو شروع کنی و جور دیگر ببینی. (فصلت/3 و مومنون/80)

معصوم (ع) می فرماید این تدبیر و هماهنگی امور و این تداوم شب و روز و...ما را به این حقیقت هدایت می کند که مدبر جهان یکی است.

علی زیبایی هر سرنوشت است
اگر الگو شود عالم بهشت است

بهترین عید عرشیان و فرشیان مبارک
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۴:۴۲ محمد کیوان
*هوالفتّاح*
براستی کدام برترند؟
دستی که گره ای را  باز کند یا چشمی که فقط ببیند و دلسوزی کند؟
وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى‏ وَ لا تَعاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ(مائده/2)
ودر نیکوکاری و پرهیزگاری با یکدیگر همکاری کنید،ودر گناه و تعدی دستیار هم نشوید


*هوالعزیز*
غدیر، یک تاریخ است؛تاریخى سرخ که اولش مدینه است،میانش کربلا و سرانجامش ظهور

عید ولایت و امامت مبارک
۰۱ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۲ محمد باقر کمالی
لینک شدید
یاعلی
سلام علیکم
با کمال افتخار لینک شدید.
لطفا ما رو با نام آسمان 313 لینک بفرمایید.
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">