علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

شاید که عاشق شدم

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

می گویند ؛ باید فقط عاشق باشی !


تا معنی واقعی بـــازی دراز را با تمام وجود بفهمی....


تا بفهمی تنگه حاجیان را ناتوانی در شرح ....


می گویند ؛ باید عاشق باشی !


تا وقتی رسیدی به حاج عمران ،


دلت را به نوای سنگ ها بسپاری و فریاد کاوه را تا به قیامت بشنود دلت....


....


لحظه ای را که رسیدی به بازی دراز ....


باید به چشم دلت تلنگر بزنی تا آیه آیه ببیند صدای محسن وزوایی را .....


...

آنجا باید تا می توانی تنفس کنی ....


آخر می گویند ؛ دم مسیح کردستان در هوایش ماندگار شده.....


نمیدانم....


ندیده ام...


می روم که ببینم...


شاید که عاشق شدم...!


http://emtedad.ir/uploads/iran%20iraq%20(9)_4266.JPG




سفیر نور نوشت:

فـــــردا عازم راهیان نـــور غرب و شمال غرب کشور هستــــــم!

دعاگویتان هستم در مقتل شهدایمان....

التمـــــــــــاس دعا



موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
سفیـــر نـــور

نظرات  (۳۲)

۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۸ @کربلائی @ .....
سلام ممنون از حضورتون..
خداپشت وپناهتان
یاحق
سلام
التماس دعا
ان شاءالله دست پر برگردید :)
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ بانوی گمنام
پیشاپیش زیارت قبول
خوشا به سعادتتون ، خیلی التماس دعا خیلی
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۳ باران نم نم...

خوش به حالتون...

ما هم هوایی شدیم و دل رو راهی کردیم...

التماس دعا

پاسخ:
دعاگو هستیم
ان شاء الله که دست پر برگردید

یاعلی
پاسخ:
ان شاءالله

ممنون
سلام
خیلی التماس دعا
دعا کنید از این بلاتکلیفی های این روزها خلاص بشم....
یا علی
پاسخ:
سلام
چشم حتما
ان شاءالله همسنگر: )
سلام
به سلامتی ان شاءالله
خوش به سعادتتون
پاسخ:
سلام
ممنون: )
سلام.
خوش به سعادتتون.

مارو فراموش نکنید.التماس دعا.

درپناه خدا.
پاسخ:
دعا گو هستم
سلام علیکم.
خیلی خیلی خوشا به سعادت تون... ):
امسال خییییلی دوست داشتم برم، اما واقعا قسمت نبود انگار!...
إنشاءالله دست پر برگردید و منیبـــــــــ را هم فراموش نکنید که بسیار محتاج است...

التماس دعای زیاد و مخصوص،
یا حق.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۱ خانم چادری
اصلن حال و هوا وبت یه جور دیگه ست...
برا بعضی دلتنگی ها اینجا خیلی خوبه
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۹ در مسلخ عشق
سلام!
راهیان غرب همیشه گمنام بوده، مثل شیران گمنامش؛ اصلا غرب گمنام پرور است. در غرب چیز جز گمنامی نخواهید.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۶ سید حسین موسوی نیا
سلام

شهادت در جوانی 
یا علی مدد
سلام بصیر
التماس دعا
سلام
خوش به سعادتتون ....

شاید ...

دعامون کنید
التماس دعای فراوان....
دعاکنید رامون بدند...
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۰ ابوالحسن جعفری
سلام خوشا به سعادت شما . التماس دعا . دعاکنید برای همه از شهداء
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۹ مسافر88 آرام
سلام
خوش بسعادتتون
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
سلام...
نمیدونم چی بگم...
هفته ی پیش مشهد بودم...
دیشب به یکی از بچه ها پیام دادم جایی قرار بزاریم همدیگرو ببینیم...
دلم خیلی براش تنگ شده بود...
پیام داد:کاشان نیستم...
وقتی نوشت رفته مناطق ثعملیاتی شمال غرب....
هُری دلم ریخت پایین...
نمیدونم چرا یه حسی داشتم...
خیلی دلم هوای مناطق عملیاتی رو کرده...
نایب الزیاره مان باشید...
سلام برای جاماندگان غافله شهداوعشق هم دعاکنید....یاعلی
پاسخ:
سلام
چشم..

آدرس؟!: )
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۳ ابوالحسن جعفری
سلام علیکم .
مشتاقم به دلنوشته های شما به شهید ، آقا ابراهیم . منتظر شما هستم .
چه حرفی در مورد این نوشته های درونی تان دارید حرف های قلبیتون رو بزرگ بشمارید .
به روزم با شهید ابراهیم هادی  . 
یا علی مدد .
 سلام
منتظر حضور سبزتون هستم
یاعلی
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۸ مصطفی پناهی
باسلام،لطفا از سایت ما به آدرسmpnu.nahad.ir دیدن فرمایید
پاسخ:
دیدن کردیم..

سایت شما نهاد؟!

سلام مشتی
شرمنده که بی دعوت اومدم به محفلتون ولی ....
اومدم که دعوتتون کنم به خوندن چند تا مطلب 
و این بار ...

الگوی من آن زن برهنه است نه تو آقای شهید ...
تقوایی که به تقی ، وا می رود ...
قرآنی که می خواندیم ...
عمل نکنید ...
با تو‌ام ای من...
و ...


http://nishtar.ir/


منتظرتون هستیم 
یا زهرا (س)

خوش به سعادتت
اللهم ارزقنا

کاش به یاد من هم باشی
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۰ افشین پارسائیان
شک نکنید که شهدا دعوت کردن.
التماس دعا.
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خوش بسعادتتون!!

التماس دعا
:)
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۲۷ افشین پارسائیان
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۰ خـــــادم الرضــــا
ههههههههههههههعی

:((
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یعنی هنوز نیومدید؟

خوشبحالتون!

سلام اهل دل به وبلاگ بنده حقیرسربزنید.یاعلی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">