علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

من در شلمچه جـــــامانده ام

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ
نمیدانم چه بگویم!

از دو کوهه و نگـــــاه همت!

از شرهانی و غربتی محض که در خاطرت نقش می بست!

از فریاد های آن شب در فتح المبین و شرم حضور کفش هایم در فکه!

از طلائیه و حرمت چشمان آسمانی اش...!

از اروند و ......آه....اروند ....!از بی دل شدنم در آب های اروند بگویم؟!

و یـــــــا.....از شلمچه و چادر خاکی مادرم حضرت زهرا(س)....!

نه....نمی توانم....!

شلمچه را تاب نمی آورد قلبم...!

من در شلمچه جـــــامانده ام...!



http://rooh1390.persiangig.com/image/photo-weblog-rahrovan/dp7zovni06ai5wohu9gv.jpg


دل نوشت:

یوسف قصه های مـــــن!

بگو چقدر دل دادگی خرج کنم برای زلیخا شدنم!



http://upload7.ir/images/27770535609065287416.jpg
موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹

نظرات  (۳۲)

ز آه سینه سوزان ترانه می سازم

چو نی ز مایه جان این فسانه می سازم

به غمگساری یاران چو شمع می سوزم
برای اشک دمادم بهانه  می سازم

پر نسیم به  خوناب اشک می شویم
پیامی از دل خونین روانه می سازم

نمی کنم دل از این عرصه شقایق فام
کنار لاله  رخان آشیانه  می سازم

در آستان به خون خفتگان وادی عشق
برون ز عالم اسباب، خانه می سازم

چو شمع بر سر هر کشته می گذارم جان
ز یک  شراره هزاران زبانه  می سازم

ز پاره های دل من شلمچه رنگین است
سخن  چو بلبل از  آن عاشقانه  می سازم

سر و تن و دل و جان را به خاک می فکنم
برای قبر تو چندین نشانه می سازم

کشم به لجه شوریدگی بساط «امین»
کنون که رخت سفر چون کرانه می سازم
کاشکی در شلمچه می ماندم بغض من وا نمی شود در شهر

زان همه شور و حال و سرمستی هیچ پیدا نمی شود در شهر

دل من در شلمچه جا مانده است به کجا می برید خشمم را ؟

چند سالی است بسته ام بر شهر پرده اشتیاق چشمم را

لهجه شهر را نمی فهمم ، شهر با من سخن نمی گوید

گفتگوها چقدر کم رنگند ، کسی از درد من نمی گوید

کسی از خود چرا نمی پرسد چیست این استخوان پوسیده  

نقش بند کدام خاطره است این به قنداق زخم پیچیده

من به شوق تو آمدم مادر ، بس که در خاک جستجو کردی

روز و شب در قنوت و سجده خود بازگشت من آرزو کردی

مادر ! آنجا ولی چه حالی داشت بچه ها در زمان رها بودند

منتشر در خیال گرم زمین در دل کهکشان رها بودند

چون شب حمله ، هرشب آن وادی میزبان حضور زهرا بود

کربلا تا شلمچه نبض زمین بی قرار عبور زهرا بود

دوست دارم دوباره برگردم روی آن خاک های عشق اندود

معصیت می چکد زبام غروب پیش این مردم گناه آلود

مثل موجی به خویش می پیچم غرق دنیای ناشکیبی خود

شهر غفلت زده در آن سوتر محو سودای دلفریبی خود

دست ها روی ماشه تشویش می چکانند بغض صاعقه را

باد در کوچه های غیرت شهر می برد نامه معاشقه را

دل من تنگ می شود اینجا ای شلمچه مرا ، مرا دریاب

یازطوفان شب رهایی ده شهر من را که می رود در خواب

۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۸ عباس الاسوند
سلام علیکم...
خوش بسعادـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتون...
                                          همینــ ـ ـ ـ
یاعلی

جا مانده ام. . .
دلم عجیب حال و هوای جنوب داشت
با این پست شما تمناهای قلبم به التماس های عاجزانه تبدیل شد
خوش به سعادتتان
دعا کنید که باز هم قسمت شود که برویم
که بروید
....
که بفهمیم....
سلام ِ خدا بر شما
زیارت قبول.

و ما روزشماری میکنیم برای سفر به سرزمین نور..
التماس دعا
یازهرا

شلمچه جایی که امام رضا از اونجا عبور کرده

چه خونهایی که ریخته شده

چه صفایی داره

خوش به سعادتتون .

مجلس روضه همان صندوق قرض الحسنست
گریه و سینه زنی مال پس انداز من است
خوشا به سعادتتون
زیارت قبول
سلام
زیارتتون قبول باشه...
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که اینو گفتی...
خدا رو شکر...
ایشاا... به دعای شما دوستان منم امسال برای بار اول راهی بشم...

هوای وصل به سر دارم و رسیدن ها... (گریه)

بعضی وقتها... از شدت دلتنگی ، گریه که هیچ دلم میخواد ، های های بمیرم ...

یاعلی..
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۳۱ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام خدمت شما دوست عزیز
اگر مایل بودین ما را با اسم (حلقه صالحین شهید اسماعیل زاده تسوجی)لینک بفرمایید و خبر دهید تا شما را لینک کنیم
با تشکر
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۶ سید سعید باباییان
سلام همسنگری ...
ان شالله که همیشه خوب باشی ...
مدت زیادی بود که نبودم ...
ینی ... لایق نبودم ...
الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
آدرسشم ... اینه ...
www.hamsangari.blog.ir 
راستییییییی ...
بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
ممنونم ...
برام دعا کن ...

+ یازهرا(سلام الله علیکِ)
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۲۹ دل گویه های فطرسی
آسمانی شدن نه بال می خواهد و نه پر،
دلی می خواهد به وسعت خود آسمان .
مردان آسمانی بال پرواز نداشتند
تنها به ندای دلشان لبیک گفتند و پریدند!
اللهم جعل عواقب امورنا خیرا
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یا زهرا س
[گل]
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۰ محمد کیوان

ـهـوالـشکـور

 

در قرآن مجید، شُکر در کنار صبر بیان شده است،شاید به این دلیل که مشکلات هم،نعمت هستند

«لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»  ابراهیم/5

در سراسر قرآن فقط در مورد صابران وعده ی اجر بی حساب داده شده است.

بی تردید شکیبایان پاداش خود را بی حساب و به تمام خواهند یافت(زمر/10)

ــــ

با "حکمت صدر"  منتظر حضور با برکت شما بزرگوار هستم

۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۵ فانوس جزیره ...
آقا اجازه! دل زده ام از تمام شهر
بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر
اللهم عجل لولیک الفرج ..

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر ...
حوصلش رو داشتی سری بزن
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۶ سید حسین هدایتی
سلام علیکم

زیارت قبول باشد.

ان شالله در مسیر شهدا، عضو عاشقان دلداده ی لله ای باشید.
..........................................................................................



الإمامُ علیٌّ علیه السلام - للحسنِ علیه السلام - : إنّما قَلْبُ الحَدَثِ کالأرضِ الخالِیةِ ما اُلقِیَ فیها مِنْ شی‏ءٍ قَبِلَتْهُ ، فبادَرْتُکَ بالأدبِ قبلَ أن یَقْسُوَ قلبُکَ ویَشتغِلَ لُبّکَ .

امام على علیه السلام به امام حسن علیه السلام : دل نوجوان همچون زمین خالى است که هر چه در آن افکنده شود مى‏پذیرد از این رو ، من پیش از آن که دلت سخت و ذهنت مشغول شود به تربیت تو پرداختم .
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۳ تک تیرانداز
سلام. وقت بخیر.

با طرحی جدید <ورزش یا رقص> به روز هستم. منتظر حضور گرمتان در سنگر تک تیرانداز هستم.
یا علی
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۹ محمد کیوان
ــهــو العلیمــ

آیه 25 سوره حدید درباره آهن سخن می گوید.

 این آیه دارای دو کد ریاضی جالب است. «الحدید» سوره 57 از قرآن کریم است و نیز جمع حروف ابجد کلمه الحدید 57 است.

 جمع حروف ابجد «حدید» به تنهایی 26 و عدد اتمی آهن نیز 26 است.
:(
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۰ شیــــــــــوانا
دلیل ناله من یک نگاه محبوب است

اگر نه درد غریبان دوا نمیخواهد ...


۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۶ امیر طالبی برمی

کاسه ات را بالا بگیر

شاید همین حالا

باران ببارد.

.......................

طالب


ممنون از وقتی که میگذارید
اماده همکاری
سلام

ارادت

ایام الله تیریک
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۵ معطر بهشتی
سلام
التماس دعا
منتظرتونیم
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۴ محمد کیوان

ــهو الــلطیفــ


روسری ات را بردار تا ببینم بر شب موهایت چند زمستان برف نشسته است، تا من به بهار رسیده ام مادر


« ما به انسان توصیه کردیم که به پدر و مادرش نیکی کند، مادرش او را با ناراحتی حمل می‌کند و با ناراحتی بر زمین می‌گذارد؛ و دوران حمل و از شیر بازگرفتنش سی ماه است؛ تا زمانی که به کمال قدرت و رشد برسد » (احقاف/15)

اگر قسمت باشد،
تحویلِ سال، شلمچه انشاالله،
اگر بخوانندِ مان فقط...

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۱ ღ فاطمه ღ
زیارتت قبول ابجی من :)
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۳ بسیج دانشجویی دانشکده علوم ریاضی و علوم پایه
سلام علیکم.
پاتوق بچه بسیجی های گل باز سازی شدوادرسشم تغییر کرد...
منتظرتون هستیم...........basij-olum.blogfa.com
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۲ سوشیانت ...
زیارت قبول
دعا کنید امسال ما هم بریم. تا به حال این سعادت نصیبمان نشده :(
التماس دعا
یا علی
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۲ نورعلی آین ازرزمندگان عملیات شلمچه(کربلای 5)
سلام:خیلی برایم حال دادی.خداوندهمیشه حالت راخوب ومعنوی کند.
یاددوستان شهیدم به خیر(کامل بربری:مسیحی،علی رضایی هشترودی،حسین کربلایی خویی) ودوستان بزرگوارم (رسول خدادوست بنابی،میکائیل جعفری تنگی کندی،وهابعلی نعمتی میاندوابی) که دراین عملیات باهم بودیم.
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">