علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

پیونــــــــد زیبا

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ

چه پیوند زیبایی بین چــــادر فاطمه (س) و ولایتــــــ علی (ع) است...


شاید اگر آن روز حرمت چادر زهرا(س) حفظ می‌شد، به زیر دست و پا نمی‌افتاد،....


هیچگاه علی(ع) خانه‌نشین نمی‌شد!



1374155502288583_large.jpg


دل نوشتـــــ:

شهــــــــــادت کجایی که کم آورده ام...!.....


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۴
سفیـــر نـــور

نظرات  (۲۲)

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۸ محرم نینوا
منم هروقت کم میارم یاد این میفتم:


وقتی هوای شهر نفس گیر میشود
باروضه حسین نفس تازه میکنیـــم
حضرت محمد (صلى الله علیه و آله و سلم ) :

مردم ! درهاى بهشت در این ماه باز است ، از پروردگار خود بخواهید آن را به روى شما نبندد؛ درهاى جهنم نیز بسته است از پروردگار خود بخواهید آن را به روى شما باز نکند؛ شیاطین هم در زنجیرند، از پروردگار خود بخواهید آنان را بر شما مسلط نکند...

سلام طاعاتتون قبول حق.خوشحال میشم به منم سر بزنید
التماس دعا
یاعلی
سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه اومدی
شما با اسم وبتون در لیست لینک های من نوشته شدین اگه دوست داشتین من هم با اسم وبم لینک کنین

التماس دعا
یاعلی
تو را قدر اگر کس نداند چه غم

شب قدر را می ندانند هم ...

سلام راستی یه چیزی رو یادم شد بگم وبم هر وقت به روز شه به دوستان اطلاع رسانی خواهد شد

پس به روزم !
شبهای قدر التماس دعا
یا علی
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۴ پرستوی کانال کمیل
او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را می‌خواند
اگر هیچکس نیست، خدا که هست . . .

سلام در شبهای پر برکت قدر برای روسیاهی من گنه کار دعا کنید....
یا زهرا
شاید ...
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۴ رضا غفاریان

سلام دوست عزیز
تو این روزا به دعای شما به شدت نیازمندم
دعا کنید عاقبت بخیر شم
یاعلی

سلام
التماس دعا
ایام تسلیت

یا حیـــــــــــــــــــــدر (ع)


بروزیم
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام طاعات و عبادات قبول درگاه حق

ایام تسلیت میگم....

تو این شبا ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید

*بروزم*
یا زهرا کربـــ بلا انشالله...

این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. این پیام رو بخون.دختری از خوزستان که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دید در گلوش اب ریخت شفا پیدا کرد ازش خواست اینو به بیست نفر بگه. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون

 

پاسخ:
وااااای از دست این خرافات !!!!!!!!
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳ ابراهیـم علی پور
شاید هم اگر فاطمه با در نسبتی نداشت! شب نوزدهم میخ در عبای علی را نمی گرفت!
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۹ مصطفی طالبیـ

گفتم: هر رمضان ،که می آید، میگید ، دریای رحمته ، خواب وبیداریش عبادته، فرشته ها گروه گروه بین زمین و اسمون دررفت و امدن، شبای قدر که میشه ، زمین آماجِ نزول فرشته ها وملائکه است ،کو؟؟ پس چرا چشمای من نمیبینه ؟ چرا حس نمیکنم ؟؟

لبخند زد...

گفتم بایدم بخندی! سر کاریم دیگه، نه ؟؟

دستشو گذاشت رو دستش و باز لبخند زد...

نگاهش، مثل نگاه یه آدم بزرگ بود به یه بچه نق نقو، لجم گرفت ...گفتم: پس کو.... چرا من فرشته های شب قدرو ندیدم؟! چرا  از ماه رمضان جز گرسنگی و تشنگی و سحرهای چرب وچیلی و افطارهای لذیذ ندیدم ؟؟ چرا ...

گفت: یه بطری شیشه ای، اگه دربش، محکم پلمپ بشه، بندازیش تو دریا! تو اقیانوس! سهمش از اقیانوس و دریا چیه؟ جز انعکاس تصویر دریا ؟ شاید یه قطره، بعد سالها غلط خوردن تو آب، نصیبش بشه، شایدم همونم نشه....

برادر! ما روحمونو، تو این بطری دنیا اسیر کردیم... درشو هم، محکم با نفس پرستی ودنیاپرستی و شهوت پرستی و دنیا طلبی و غرور و تکبر و حسد و... گذاشتیم ....این روح را اگه تو دریای روزه داری.... اقیانوس شب قدر.... هفت دریای رمضان هم  بیندازند.....، سهمش از همه این معارف الهی و بشری، بعد یه عمر شیعه بودن ... چیه؟ هنر کنیم، انعکاس ماه رمضان و یک قطره کوچیک از این ماه ، را با خودمون از این دنیا ببریم...یا نبریم  ...گفت...گفت...و گفت

گفتم: هوم...!

گفت: بشکن و بچش....همین

رفت.... و (من) رو با خودش، برا همیشه برد .....حالا سالهاست، به این بطری دنیا سنگ و لگد می زنم ... تا بشکنه... هر چی سنم بالاتر میره ...اون محکمتر و من بی دست و پاتر میشم ... یعنی می شکنه تا بچشم ...خدا؟

پاسخ:
هرچی بگم زیبا بود بازم کم گفتم!
ممنون
در جهان یه علی بود و بس...
بعد از علی حتی مشابه علی هم نیومد ....نه در غیرت ...نه در عدالت 


به روزم
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۴ پرستوی کانال کمیل
سلام 
خواهش میکنم ..خوشحال شدم از آشنایی دوست خوبی مثل تو
انصافا وب با صفایی داری
خدا قوت
برام دعا کن خواهر گلم
امشب سر مهربان نخلی خم شد
درکیسه نان به جای خرما غم شد
در خانه دور بیوه ای شیون کرد
همبازی کودک یتیمی کم شد

سلام علیکم
+با یک مطلب جدید با موضوع خاطره ای از امام خامنه ای بروزیم
*منتظر نظرات شما *

سلام علیکم.
متشکر از حضورتان.
التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
سلام

عالی بود....

التماس دعا خواهری...
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۰ سیدامیر ولایی
یا مرتضی علی (ع)
سلام...
به روزیم...
به مناسبت لیالى قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)...
از محراب تا معراج...
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۹ یعقوب کربلا
سلام به روز هستم

یاعلی
احسنت . طیب الله


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">