علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

و عیــــــــن ...

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

و عیــــــــن ....


حرف اول عشــــــق است .....


مثل حـــــرف اول عـــاشورا...........


http://static.cloob.com//public/user_data/album_photo/3392/10173720-b.jpg


دل نوشت:

مَــטּ دیـــوانــِﮧےِ آטּ لـَــحظـِﮧاےِ هَستـَـمـــ ، کـِﮧ دِلتَنگــ تو مــےِ شَومــــ



8372953-b.jpg


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۱۹)

۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۱:۰۲ محمدرضا خانی
بسیار زیبا...
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۱:۰۲ ✘خـادم المهدی✘
به حسین بن علی پشت و پناهم گرم است///ای خدا شکر عجب پشت و پناهی دارم...

التماس دعا این شبهای عزیز

بزرگوار حلال کنید من از مطالبتون استفاده کردم
باز محرم رسید ، ماه عزای حسین
سینه‌ ی ما می‌ شود ، کرب و بلای حسین
کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه
تا که بگیرم صفا ، من ز صفای حسین ...

سلام عزیزم خوبی ؟ نه اصلا نمی بخشمت!!!!
این ایام التماس دعا خواهر گلم
۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۴:۳۲ محمد کیوان
*هوالسمیع*

گوش شنونده همیشه در جستجوی سخن خردمندانه و حکیمانه است.

 «فَبَشِرعبادِ الذَّین یَستَمِعُون القَولَ فَیَتَّبعونَ اَحسَنَه

پس بندگان مرا بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می کنند» (زمر/17)

۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۵:۱۳ محمد کیوان
*هوالجلیل*

برای کربلا یک مرز بیشتر نیست؛
 از خود که گذشتی،
 به کربلا رسیده ای...

 "ایام سوگواری حسینی تسلیت باد"

سلام آبجی جان...

بخدا ببخشید اینقده نظرات زیاد بودن که مال ترو الان دیدم آخه من دیگه خیلی کم نتن میام....اونموقعه هم که میام فقط ی ÷ست میزارمو میرم و نظرات رو چک نمیکنمو

شرمندتم آبجی جان...

خوبی آبجی؟؟

چ خبر؟؟

چکار میکنی؟؟

۱۴ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۴ ღ فاطمه ღ
ایام تسلیتـــــــــ خواهری 

ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞__یا مهدی __۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
به روزم_____۞

اللهم الرزقنا زیارت الحسین
۱۵ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۷ تک تیرانداز
عین..عقل سرخ،عرفان،عروج....عاشورا
یاحسیــــــــن علیه السلام
سمت آتش ببری یا نبری خود دانی!/ من دلم سوخته، گفتم که بدانید فقط
گر بنا نیست ببخشید، نبخشید اما / ستِ ما را به محرم برسانید فقط...
ولله الحمد
۱۶ آبان ۹۲ ، ۰۵:۲۲ محمد کیوان
*هوالخالق*
تنها مخاطب هستی، خدا و پیامبران، انسان است.
 و انسان برای رسیدن به بالاترین مراتب انسانیت باید طوری زندگی کند که هر چه بیشتر به خدا نزدیک شود
 چرا که ای انسان در نهایت تمامی هستی به تو منتهی میشود و تو باید به خدای هستی منتهی شوی: «انّ الی ربّک المنتهی»
(نجم/ 42)
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۰ زهرا خانوم
خدا رو شکر که دوباره تو هوای محرم نفس میکشیم...
یا حسین...
۱۶ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۳ تک تیرانداز
باز محرم شد و ...:'((
۱۶ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۴ راوی کوچک سیره شهدا
سلام

التماس دعا
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۰ دیــــــــــــــــدبـــــــــانــــــــــ
با سر بریده ات تکلیف روزهای تاریک ما روشن شد!!!
  به روز هستم خوشحال میشم تشریف بیارین
۱۸ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۵ تک تیرانداز
دلا راه تو پر خار و خسک بی
گذرگاه تو بر اوج فلک بی

شـــب تــار و بیـــابان دور منــزل
خوشا آنکس که بارش کمترک بی
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۱:۵۳ مصطفی طالبیـ

نه زیاد بی‌ربط :در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تورا می بوسند طناب دار تو را می بافند...


این شبها مارا هم در میان اشکهایتان دعا کنید...
منتظر حضورتون هستم...

         یا علی
سلام
بعد حدود 2 هفته مهمان امام حسین بودن دوباره قصد
شروع نوشتن در وب سایت رو دارم.سعی بر این است 
ادامه دهنده راه شهدا باشم.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">