علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

عالم محضر خداست

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

√عَجَب دوره ایست…

جمله ے

”این مکان مجهز بہ دوربین مدار بسته است”

بیشتر اثر میگذارد تا

”عالم محضر خداست”...............



//bayanbox.ir/id/3479784119135306078?view




دل نوشتــــ :



هَــوای ِکَربلَایتــ دَست ِسَنگینی داشت ،...


این را وَقتی زَد به سَرَم فَهمیدَم ... !


http://hadinet.ir/i/attachments/1/1401479938824692_large.jpg


نظرات  (۶۰)

اللهم ارزقنا کربلا ...
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۵ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۶ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
من شیر سرخ بیشه فتح المبینم عشق حسین و هستی ام البنینم

من ناز شصت غزوه های خون و عشقم عباسم و پور امیرالمؤمنینم

من ترجمان لا فتی الا علیم انا فتحنایم لک فتحاً مبینم

من برق شمشیر شه خیبر گشایم دارم دو دوست حیدری در آستینم

من ساقی عشق مدینه تا فراتم آزاد مرد مکتب حق الیقینم

من فارغ التحصیل فرهنگ وفایم خدمت گذار با صفای کربلایم

من باغبان اله های داغدارم من خیمه های نینوا را پاسدارم

من قافله سالار اردوی حسینم در علقمه لا سیف الا ذوالفقارم

من خاتم انگشتر نهر فراتم با تشنگی من الفتی دیرینه دارم

من حیدر خیبر گشای کربلایم من شیر مرد تکسوار کار زارم

من دستهایم را به زهرا هدیه دادم اما از این هدیه ز زینب شرم سارم

زان بوسه هایی که به دستم مرتضی زد روی لبم مهر فرات و کربلا زد

من کاتب بی دست دربار حسینم من عشق باز عشق بازار حسینم

عباسم و غرق غم عشق حسینی من با همه هستی خریدار حسینم

رزمنده بی سنگر لشگر گشایم هم خط شکن هم خط نگه دار حسینم

دست مرا در دست او بگذاشت حیدر من از همان طفلی گرفتار حسینم

زد بوسه بر دستم امیر فتح خیبر یعنی که من پرچم نگه دار حسینم

از کودکی من با حسیم عهد کردم مانند یک پروانه ای دورش بگردم

من نسخه درمان درد سینه هایم من تربت شش گوشه را دار الشفایم

من زینبم را چون حسینم دوست دارم من بهر او می میرمو او از برایم

من اشکها را قطره قطره می شمردم من رشته گوهر شمار دیده هایم

من کاتب غمهای طفلان اسیرم من با همه غمهای زینب آشنایم

من همستفر بودم به هر جا با اسیران من حافظ زینب ز روی نیزه هایم

من واسطه بین فرات و کربلایم بر درد زوار حسینی من دوایم

من روزه تشنه بحر فراتم عباسم و حلال کل مشکلاتم

هر مشکلی را می کنم مشکل گشائی من عرشه دار کشتی بحر نجاتم

از خود گذشتن را به عالم یاد دادم چون پاکباز تشنه آب فراتم

مشق عطش را در مدینه می نوشتم من دانش آموز کلاس زاریاتم

با خون دل بر ساحل دریا نوشتم من ساقی بی ساغر آب حیاتم

من دردهای بی دوا بسیار دارم در مانگهی در علقمه سیار دارم

شاعر : داوود یداللهی
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آره واقعا...

حالا اون هیچی...فضای مجازی هم محضر خداست!!
ولی خودمو میگم؟اصن حواسم نیست!!

به هرحال زیبا بود پستتون..
اعیاد مبارک

ان شالله روزیتون بشه کربلا
عالی بود مومن

سلام علیکم

نمی دانم چه بر سر دلم آمده است ،قرارم با او این بود اول مادرم برود بعد خودم ....

قبل از رفتن مادرم اینقدر ناآرام نبودم .....

مادرم رفت ، کربلا او را به خود پذیرفت ....

خاطراتش را که برایم گفت انگار دلم بی دل شده است ....

آن روزها زیارت عاشورایش را میخواندم ....زیاد هم می خواندم اما فقط میخواندم و ....

اما نمی دانم چه طوفانی است که این روزها نیت که میکنم عاشورا بخوانم از بسم الله اش دلم به هم می ریزد و صحرای گونه هایم سیل به پا میشود .....

نمی دانم ....

اما چن وقت پیش در حرم امام رضا دلم اطمینان یافت از رفتن به حرم ،و در اعتکاف امسال هم حال هوای دلم فقط کربلایی بود .......

پست شما هم دلم را به لرزه انداخت و قلمم را متحرک ....

دعا کنید امسال مرا نیز به کربلایش بخواند .....

نرفته ام ولی ............دعا کنید بروم ......دعاکنید ...

اللهم الرزقنا زیارت الحسین فی کل عام

 

۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۸ بی نام و نشون
سلام برادر
از حضور گرمت بسیار ممنونم
امید وارم که همیشه موفق باشید
بازم به یاد ما باشید
یاعلی

۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۵ گلبرگ دانلود
سلام ، 
فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد ..
میلاد با سعادت علمدار کربلا،حضرت عباس (ع) بر شما تبریک و تهنیت باد .
با نرم افزارهای جدید در خدمتتان هستیم .
یاعلی
گر فکر رهایى ز غم و راه نجاتى
در این شب پر فىض تو خواهى ثمراتى
باید که به کورى دو چشمان حسودان
بر احمد و آلش بفرستى صلواتى
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۴ سوخته دلان
سلام
خیلی  خوب بود این جملتون..
کربلایی شدن خون می خواهد...
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲ کنیز ملکه مدینهツ

`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ولادت آقا ابالفضل العباس بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸♥حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن♥
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ولادت آقا علی‌بن‌الحسین بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸
`•.¸ )
¸.•)

 

سلام علیکم
عرض تبریک ایام..

کربلا نصیبتان
یازهرا سلام الله علیها
سلام 
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک باد
ممنون از حضور همیشگیتون
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۳ محسن عروجی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۴ محسن عروجی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۲ بی کـــــرانه
گردِ حرم دویده ام،
صفا و مروه دیده ام،

اما هنوز...
" هیچ کجا برای من کرببلا نمی شود" ش
مانده به دل...!
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۰ فاطمه زهرا مهری
اللهم ارزقنا زیارة الحسین ع....

ممنون که به بلاگ من سر زدین
یه پست گذاشتم مطـــــــــــــــــــــــــــمئنم در موردش نظر دارید :)
لینکش
http://flood135.blog.ir/post/255
شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :
نامه ای به خواهرم ....
اندر احوالات آزادیخواهان یواشکی (یا به عبارتی لواشکی)
التماس امام خامنه ای از ما ....
ببینیم یا دیده بشویم ...

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۵ 彡♥خـادم المهدی♥彡
آلودگی

درونم

از حد گذشت . . .

به یک لیوان

چایی روضه شما محتاجم . . .

یا حسین
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۷ 彡♥خـادم المهدی♥彡
سلام دعوتید به کلبه ی این حقیر...

التماس دعا
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۴ پایگاه مجازی لبیک ...
سلام.
پست زیبایی بود.
ممنون، یا علی...
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۷ طلبهـ سفیران (علیرضــا)

ــــــــَلــام

مرحبا خسته نباشید

پاسخ:
سلام

سنگریهای بلاگفــــــــایی نشد براتون پیام بذارم ...ان شاءالله در فرصت بعدی:(شرمنده
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۷ خادم الحسین
سلام.
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک باد.
انشا الله همیشه در زندگی شاد باشید.
به امید ظهور آقا امام زمان و شادی دائمی در زمان ایشان...
................................................
با سوالی در مورد انسان به روزیم...
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
سلام
خداقوت

احیای نیمه شعبان رو جدی بگیریم

http://fanous.blog.ir/1393/03/16/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%AC

۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۹ بنی الزهرا(س) ...
سلام ...
در ایام ولادت ها یک حرف دل ...
نوشتم
منتظر شما و نظرات ارزشمندتان هستیم ...
یا ح س ی ن
کـــــاش این "نیست" "هست" شود ... !

عجل فرج

م.ر
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۲ کربلایی سید علیرضا
دلم برای شش گوشه ارباب تنگ شده است
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۸ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ،
 از ورژن جدید قالب راز دیدن فرمایید .
یاعلی
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۶ بی نام و نشون
عید است و صبا مشک فشان می آید
آرام دل و مونس جان می آید
ای دل به تماشای گل باغ حسن
برخیز که صاحب الزمان می آید
**مارو فراموش نکنید**
منتظر حضورتون هستم
یا علی
یاعلی
سلام
امیدوارم این توفیق الهی نصیبتون بشه
تشریف بیارین
خدا مییند ....
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۸ 彡♥خـادم المهدی♥彡
خدایا

به روی درخشان مهدی............اغفرلنا
سلام و درود بر شما.
عیدتان و نیمه ی شعبان تان پیشاپیش مبارک! (:
إنشاءالله عیدی مان ظهور مولامون باشد...




لطفا خیلی دعا کنید مرا که بسیار محتاجم.
یا حق.
همراز ســــــتاره هایم و خـــــــواب ندارم
مشغول خــــــــدا خدایم و خــــواب ندارم
 
در شانه به شانه شدنم فایده اى نیست
دلــــــواپس کــربـــــلایــــم و خواب ندارم
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۶ 彡♥خـادم المهدی♥彡
طلوع خورشید در سحر
عیدتون مبارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

اللهم عل الولیک الفرج!!

با فکر و با عملمون منتظرش باشیم.
http://www.cyb24.ir/images/inJome.jpg

عیدتون مبارک 
التماس دعا
:)
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

اللهم عل الولیک الفرج!!

با فکر و با عملمون منتظرش باشیم.
http://www.cyb24.ir/images/inJome.jpg

عیدتون مبارک 
التماس دعا
:)
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۵ فدیناه بذبح عظیم
بسم رب المهدی
 اقرأ باسم رب المهدی، تلاوت کن قرآن ناطق را با وضوی شهادت که نامحرمان را جز با شهادت به کویش رهی نیست...

سلام و رحمت
طلوع طاووس اهل البیت و دلبر زهرا مبارک...

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۲ محمدحسین رحیمی پور
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم 

حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام

سلام
میلادش مبارک
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۴ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی در مورد غرور ایرانی به روزیم

منتظر شما و نظرات زیباتون

یا علی مدد
التماس دعای فرج و شهادت
سلام ابجی عیدت مبارک :)

دل نوای نینوا دارد


آرزوی کربلا دارد


هر نفس با شور عاشورا


 نغمه  یا لیتنا دارد


میکِشد ما را، یک نگاه تو


میکُشد ما را، قتلگاه تو

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۰ سردار خیبر
متاسفم
راحت بخواب ای شهید!
ما بی خیال خونت شده ایم!
 رها کرده ایم دیگر حرفهای تو را...پریم از آنجلنا جولی ها و ...
چه بر سرمان آمده است؟!
نپرس!
 فقط میدانم دیگر شبیه خودمان نیستیم!شبیه همانهایی شده ایم که روزی آدم حساب نمی شدند!
 راحت بخواب!
 ما بی خیال آرمانهایت هستیم!بزرگترین خوش گذرانی زندگی امروز ما فیس بوک است!
 زندگی؟!
 چه بی معنی است!
 راحت بخواب!
 این تو نیستی که در میان ما نیستی!این ماییم که دیگر خودمان نیستیم!
این تو نیستی که جان نداری،این ماییم  که در گورستان روزمرگی دفن شده ایم

                 (شـــــــهدا شـــــــرمــــــــنــــــده ایــــــم)
سلام
چه همسنگر کم فعالیتی!
بنویسیددیگه!
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۹ علمدار غریب
سلام و عرض خسته نباشید.
آرامش پایه همه خوشی هاو لذت هاست. اگر به خاطر یک لذت آرامش خود را از دست دهیم در واقع آن لذت را هم از دست داده ایم.هیچ خوشی و لذتی نباید آرامش ما را به هم بریزد. لذت گناه در ذات خود توام با استرس و نگرانی است و موجب سلب آرامش است.
استاد پناهیان...
............
وب علمدار با نیمچه یادداشتی به روز است.
یا حق...
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
سلام.
وبلاگ گروه فرهنگی منتظران ظهور افتتاح شد...http://montazeranezohoor313.blog.ir/
هر روز با مطالب زیبا و جذاب و نکته های اخلاقی به روزیم...
منتظر نظرات و حضور گرم شما.
التماس دعای فرج و شهادت
یا علی مدد
سلام

فایل صوتی بسیار شنیدنی با عنوان مدیون

http://fanous.blog.ir/1393/03/29/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۱ سوخته دلان
من شهید آوینی و سخنانشون رو خیلی دوست دارم
ممنون از حضور
بگیر این دست گدارو
گدای انگشت نما رو
همه دارن به میگن کربلا نرفته هارو
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۶ علیرضا { آبی آسمانی }
کربلاعرش خدا روی زمینه
جبرئیلش پسر ام البنینه

ای که نقش سردر باب الحسینت
ادخلوها بسلام آمنینه..
http://abieasemani.blog.ir
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۲ خانم چادری
سلام بانو جان
خوبی؟

۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۰ سعید علی عسگری
سلام
برای دیدن تصویر مراسمات
به سایت aparat (آپارات)مراجعه فرمایید
در قسمت جستجو
نام سعید علی عسگری تایپ کنید
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ محسن عروجی
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۵ محسن عروجی
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۲ میــرزا حکیـم
وقتی زد به سرم فهمیدم..
اللهم رزقنا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">