علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

و به خاطر پروردگارت صبر کن

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ق.ظ

زندگی دنیا...
بازیچه ای بود ...
برای کافران ... !
اما ، چه کنم حالا ...
که خود شده ام ...
بازیچه اش ...؟
.
.
مومن هم به جهنم می رود !
آن زمان که فهمید ... عبادت هایش هم ...
غرور و تکبر برایش به ارمغان آورده است !

.
.
مومن به
خدا شویم !

دنیا برای (اهلش) من (اهل) کجا هستم؟! ...


کمی تفکر باید آدمی را .... 

.

.

و من معتقدم به اعتقادی که دلم وعده می دهد..

...ولربک فاصبر... 

و می دانم که می شود برای تو !

خط بکشم بر روی تمام خواسته های دلم و صبر کنم!

دنیا با تمام سختی و لذت هایش می گذرد !

 به او در سختی ها اعتماد داشته باشیم تا (سبز) شویم در دل (سختی)! 

و به خاطر پروردگارت صبر کن

مدثر ایه 7 



عکس : دانشکده علوم :)
 

امام علی علیه السلام  نوشت :

أیْن الْقُلُوبُ الّتی وُهِبَتْ لله ...
کجایند دل های به خدا پیش کش شده؟!
نهج البلاغه / خطبه 144


و من اندوهگین از این سخن مولا .....

چقدر از قافله عقب مانده ام ..

قول هایم...
به خدا ...
پوچ  از آب 
در آمدند ...
آن وقت که ... شیطان ...
با دنیا !
به سراغم آمد ...
.
.
چقدر آدم بدبخت است! 
گاهی ما(من) خدا را به شیطان می فروشیم!
خوش به حالت شیطان !
چقدر تو ، همراه داشتی در این دنیا !



عکس : یادم نیست کجا :/ولی جای خوبی بود !


انتظار نوشت :

و چند روزی است دلم به دلت بند شده ای تنهای مظلوم!

و هر روزی که عاشـــــــورا میخوانم به والوتر الموتور که میرسم تنها تو در یادم جان میگیری!

به راستی که مهدی جان ، تو تنها ترین مظلوم این عصر پرحاشیه شده ای !


عکس :کتابچه دعای من ، رفیق قدیمی:)




سفیر نوشت :


دیر دیر مطلب میزارم مجبورم طولانی بزارم دیگه :))) 

راستی 

فوتوها همه بای خودمان است : دی



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
سفیـــر نـــور

نظرات  (۲)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۴:۵۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اینه کم گوی و گزیده گوی چون در 
اینه 
ببین نمیای نمیاید وقتی هم میایید دست پر

باریک الله از این هنر
موفقیتکم المزید 

:)


التماس دعای خیلی زیاد
دم سحره دعا کنید الان همین الان

پاسخ:
سلام 

ممنون :)

چه موقع خوبی پیام دادید 

دعا کردم همین الان الان :)

التماس دعا همسنگر
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۸ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
سلام
طاعات قبول

عالی.. واقعا عالی بود..+
برای ماهم دعا کنید
یاعلی
پاسخ:
سلام .ممنونم ‌شماام دعا کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">