علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

دلخوشم من به محالات رضا(ع)...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ

دل من گم شد ،


اگر پیدا شد بسپارید امانات رضا(ع) 


واگر از تپش افتاد دلم....


ببریدش به ملاقات رضا(ع)


از رضا خواسته ام تا شاید بگذارد که غلامش بشوم ...


همه گفتند محال است اما


دلخوشم من به محالات رضا(ع)


http://media.afsaran.ir/si1KiO_535.jpg



سفیر نور نوشت:



هوای عاشقی در حریم مولایم رضا(ع) نزدیک استـــــــ.......


کاش بعد از این سه روز معتکف شدن در حریم عشق بتوانم به تمام گناهان ریز و درشت بگویم:


یادم تو را فراموش....


در اعتکاف حریم عشق دعاگویتان هستم...


التماس دعا


یازهرا مرضیه(س)


موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
سفیـــر نـــور

اعتکاف

نظرات  (۳۱)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۴ وارثــــــــ ...
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا...
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۶ گلبرگ دانلود
سلام ممنون از حضورتون زیبا بود 
التماس دعا
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۹ علی اولیایی
بسم الله...
خوش به سعادتتون...
سرخوشم از اینکه دو روز خادم حرمش بودم...
التماس دعای فرج...
پاسخ:
خوش به سعادت شما که خادم شدید......

محتاج دعاتون هستیم
سلام
الحمدلله که نامتان برای اعتکاف حرم درامده.التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا همسنگر
"دل خوشم من به محالات رضا..."
بنده ای روسیاه مثل مرا هم میتواند نجات بده، اقای غریبم...
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
خوش به سعادت شما
میشه برای ما هم دعایی کنید ؟
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۸ انـــقلــا بـــی
التماس دعا ...
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۰ تک تیرانداز
باز این دلم هوای   میخانه کرده ساقی
بوی شراب نابت    دیوانه کرده ساقی
آقا دلم تنگه برات    قربون اون کبوترات
آقا دلم تنگه برات    قربون اون سحن و سرات
سلطان علی موسی الرضا    سلطان علی، موسی الرضا

عاجزانه التماس دعا دارم

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلَاةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ

سلام
قبول باشه طاعاتتون
خوش به سعادتتون
ممنون

التماس دعا

یاعلی
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۶ بی کـــــرانه
دل سوزاندید، سخت!
زهی سعادت،

ملتمس دعا
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۱ میــرزا حکیـم
دلخوشم من به محالات رضا(ع)..
زیبا بود
و التماس دعا
ــــــــــــــــــــــــــــــ
شمـــا دعـــوتـیــــد،
میـــــرزا بـــروز شــد..

بسم الله


سلام

دلم پرزد...

دعاکنید برای اقا

اللهم عجل لولیک الفرج

یا امام رضا
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش

سلام
التماس دعا
خوش به سعادتتون
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۴ ابوالحسن جعفری
سلام با موضوعی از کودکان غزه ... همراهیم . لطفا تشریف بیاورید و بگویید چه جمله های در ذهنتونه این جنایت ها برای چیست ؟  حرف دلتون رو به بچه های معصوم غزه بزنید .
 یا علی .
التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۴ بربال پرواز
سلام ابجــــــــــــــــــــی
خوش بحالت الان هنوز اعتکافی امروز افطار میاین دیگه .......دلم واست تنگیده
ان شاالله که همیشه معتکف بمونی.........

ما هم دلخوش به محالات رضاییم...


خوشا به سعادتتون
سلام
خوش به سعادتتون
برای ما هم دعا کنید
موفق باشید
سلام علیکم :
ضمن تبریک عید فطر خدمت همه ی بزرگواران
مطلب بسیار زیبایی بود
 بنده با مطلبی در مورد سخن چینی به روزم
خیلی جالبه
حتما سر بزنید
ممنون
التماس دعا
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۶ یاد گرفتم...
سلام...

عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

معرفی کتاب :
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۴ کلبه کرامت
هوالحکیم

جنگ تمام عیار
http://mkeivan.blog.ir/1393/05/08/total%20war
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۹ خـــــادم الرضــــا
این دل ز جنس پنجره فولاد تو نبود
یعنی که زود میشکند از فراق زود ....

قبول باشه عزیزم
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۸ سید حسین موسوی نیا
سلام
خدا قوت
پای صحبت یک عزیزی بودم که می گفت:
البته برای فهم امثال من با این مثال حرفشان را زدند که  شیطان وقتی رانده شد با خدا جناق شکست و شرط بست که انسان را از راه به در کند (یوسوس فی صدور الناس) و از آن روز مدام به بهانه های مختلف توی گوش ما زمزمه می کند که .... و اینجاست که ما باید بگوییم یادم ، خدایا تورا یادم، یا فاطمه تورا یادم،  یا حسین تو را یادم .


حیا را احیا کنیم
یا علی مدد
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۷ محمد نوروزی (غلام حسین)

خیلی زیبا

 

ماشاالله

 سلام بصیر
فکر می کنید زیباترین سلام نظامی مربوط به کدام گروه است؟
با زیباترین سلام نظامی به روز هستیم
یا علی

گنبدت از هر کجای شهر سوسو می کند

دست هر آشفته ای را پیش تو رو می کند

در لباس خادمان مهربانت، آفتاب

صبح ها، صحن حرم را آب و جارو می کند

ماه هر شب کنج بست "شیخ حر عاملی"

یاد معصومیت آن بچه آهو می کند

یاد معصومیت آن بچه آهو ...یاد تو

کوچه های شهر را لبریز "یا هو " می کند

باد، هم مثل نگهبان درت... بدو ورود

غصه را از شانه های خسته، پارو می کند

عطر نابی می وزد از کوچه باغ مرقدت

هر که می آید حرم ... این عطر را بو می کند

×××

...خادمی می گفت که... آقا به وقت بدرقه

دست زائر را پر از گل های شب بو می کند


التماس دعای حرم...

دل خوشم به محالات رضا..

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">