علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

علمـــــدار

✜✘✜جـــانم ◥فــــدای◣ سیـــــ[♥]ــــد علــــــی ♥●•٠·˙ ✜✘✜

آخرین مطالب
پیوندها

تم بندگی!

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

روی خودم تم دین و بندگی نصب کرده ام !


اما سیستم عامل زندگی ام هنوز همان هوی و هوس است..!


http://bayanbox.ir/view/5628849089887520147/1408820694585911-large.jpg



شعر نوشت:

هرگز حدیث حاضر و غایب شنیده ای؟!

من در میان جمع و دلم جای دیگرست..


+

@seyyed morteza aviny


شبی بیا به خواب من ، بیا ، دلم گرفته است....!


آقا سید دلم برات تنگ شده....!





سفیر نور در اینستاگرام    :)


http://bayanbox.ir/view/2701833474565548744/photo-2016-01-09-14-49-01.jpg

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
سفیـــر نـــور

نظرات  (۴)

سلام
خداقوت
بعد از مدت ها توفیق شد وبلاگتون رو مشاهده کنیم :)

عاقبتتون بخیر
پاسخ:
ممنون همسنگر
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۴ ♥ محجبه ♥
:))))))
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۸ امین جوانشیر
حکایت این روزهای ما .. :(
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۳ الفــ میمــ
هم وبلاگ هم اینستاتو دوست دارم خواهرجان.
شناختی؟
اسماء محمدی،تو اینستا:)
پاسخ:
سلام خواهری

اره امروز دیدم :)

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">